کالباس بر دستی خانگی چیست؟
نوشته شده توسط : jalili

از کالباس بر دستی خانگی برای برش دادن انواع ژامبون، کالباس، پپرونی و غیره استفاده کرد. کالباس در بسیاری از غذاهای فست فودی مورد استفاده قرار می ‌گیرد و معمولاً شیوه مصرف آن به صورت سرد و برش خورده است. در همین راستا می‌ توان گفت دستگاه اسلایسر کالباس یکی از ضروری ترین تجهیزات در صنایع غذایی به شمار می رود. این دستگاه مواد غذایی مختلف را با ضخامت یکسان و به یک اندازه برش می دهد. می توان از این دستگاه‌ ها حتی جهت برش و اسلایس کردن انواع گوشت، سوسیس، نان، پنیر و مواد غذایی دیگری نیز استفاده کرد.

 

معرفی دستگاه کالباس بر خانگی

بسیاری از افراد به حفظ بهداشت در تولید مواد غذایی توجه زیادی دارند بر همین اساس علاقه مند هستید که کالباس را به صورت خانگی تهیه کنند. کالباس بر خانگی برای این افراد گزینه بسیار مناسبی است. البته در رستوران یا مشاغل دیگری در این حوزه که زیاد به استفاده مداوم از این دستگاه نیاز ندارند نیز خرید این مدل توصیه می شود. دستگاه نوع خانگی برای برش دادن تعداد کم تولید و طراحی شده است. با استفاده از این تجهیزات می توانید هر میزانی که نیاز دارید کالباس یا ژامبون را به راحتی برش دهید.

کاربرد دستگاه کالباس بر

بدون استفاده از دستگاه کالباس بر، برش کالباس و ژامبون به صورت یک اندازه و یک دست بسیار دشوار است. عدم استفاده از این دسته گاه منجر می ‌شود که مدت زمان طولانی برش کالباس طول بکشد و در عین حال در اکثر مواقع هم اندازه نخواهند بود. در همین راستا برای برش های سبک، هم اندازه، ظریف ژامبون و کالباس در مدت زمان کوتاه توصیه می شود از دستگاه کالباس بر استفاده کنید. این نوع تجهیزات همچنین منجر به حفظ بهداشت در زمان برش کالباس ها می شوند. انواع متنوعی از این دستگاه ها توسط برندهای مختلف تولید می شود که می توانید آن ها را خریداری کنید.

برندهای تولید کننده کالباس بر دستی خانگی

برندهای مختلفی کالباس بر دستی برای استفاده در منزل را تولید می‌ کنند که می‌ توانید از طریق سایت آل اسکیل آن ها را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

کالباس بر دستی امگا

کمپانی امگا مینروا که در کشور ایتالیا قرار دارد محصولات امگا را تولید کرده و در اختیار متقاضیان قرار می دهد. این مجموعه انواع مختلفی از دستگاه های کالباس بر را تولید می کند‌. کالباس بر دستی امگا یکی از محصولات محبوب و پرفروش این برند است. بدنه این دستگاه از جنس آلومینیوم ساخته می شود و تیغه های بسیار برنده و تیزی دارد.

کالباس بر دستی خانگی اوماس

کالباس بر دستی خانگی اوماس توسط یکی از بهترین کمپانی های ایتالیایی ساخته می شود که محصولات آن فوق العاده باکیفیت و بادوام هستند. تیغه های این محصول از جنس آلومینیوم است و به راحتی می توان آن ها را تمیز کرد. جنس بدنه این دستگاه آلومینیوم با روکشی از آنودایز و همین امر سبب شده طول عمر فوق العاده بالایی داشته باشد.

کالباس بر دستی خانگی محک

یکی از محبوب ترین کالباس برهای خانگی، کالباس بر دستی خانگی محک است. این محصول از تولیدات شرکت توزین توان سنجش بوده و قیمت مقرون به صرفه ای دارد. علاوه بر این امر کیفیت بالای این دستگاه سبب شده رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد. کار با این دستگاه بسیار آسان است و همین امر سرعت کار استفاده کنندگان را افزایش می دهد.

کالباس بر دستی خانگی فیمار

از کالباس بر دستی خانگی فیمار برای برش دادن مواد پروتئینی مانند گوشت، کالباس و ژامبون استفاده می کنند. این دستگاه در کشور ایتالیا تولید شده و جنس بدنه آن آلومینیوم آنودایز است. قیمت این دستگاه با توجه به مدل آن و نوسانات بازار تعیین می شود. با این حال اگر به دنبال خرید یک محصول باکیفیت هستید این دستگاه گزینه مناسبی است.

کالباس بر دستی خانگی پارس برش

کالباس بر دستی خانگی پارس برش توسط تولیدکنندگان داخلی ساخته شده و جنس بدنه آن آلومینیوم آنودایز است. طراحی و متریال های استفاده در این دستگاه منجر شده از چسبیدن گوشت به سطح جلوگیری شود. با استفاده از این دستگاه می توانید با حفظ بهداشت مواد غذایی را برش دهید و در برابر پوسیدگی نیز از مقاومت بالایی برخوردار است.

کالباس بر دستی خانگی بیکرز

کالباس بر دستی خانگی بیکرز در منازل، خرده فروشی ها و بقالی ها مورد استفاده قرار می گیرد. بدنه این دستگاه از استحکام و مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و خوردگی برخوردار است و از جنس آلومینیوم  آنودایز تولید می شود. این محصول به صورت دستی کار می کند و مواد غذایی را به صورت یکدست برش می دهد.

 

در آخر

از جمله مزیت های دستگاه کالباس بر دستی خانگی می توان بر کاربری آسان، بالا بردن امنیت، عملکرد بهداشتی و غیره اشاره کرد. این دستگاه به شما کمک می کند که بتوانید برش های دقیق و یکدست داشته باشید. علاوه بر این موارد منجر به افزایش سرعت و بازدهی نیز خواهند شد. قیمت این دستگاه ها با توجه به نوسانات بازار، کیفیت، برند سازنده، نوع و غیره تعیین می شود. در سایت آل اسکیل می توانید این دستگاه ها را با مناسب ترین قیمت و به راحتی خریداری کنید.

 





:: برچسب‌ها: کالباس بر , ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: